Contact & openingstijden:
Vragen? Informatie nodig? Geïnteresseerd? Of iets anders? Neem dan contact met ons op.
De theetuin is geopend voor dagbesteding op maandag, woensdag en donderdag.
Wanneer je de theetuin wil bezoeken op 1 van deze dagen: neem dan vooraf even telefonisch contact op.
Op afspraak is het mogelijk om een high tea in te plannen in de tuin. Prachtige locatie met verschillende idyllische zitplekjes afhankelijk van het weer zowel binnen- als buiten).
Hou verder de website en Instagram goed in de gaten voor seizoensgebonden markten waarbij de tuin geopend is en u kunt rondkijken en onze producten, kadeaupakketten en zelf gemaakte thee kunt kopen.





Adres:
Benedeneind NZ 316
3405CB Benschop
Nederland
Btw-nummer: NL860501899B01
KvK: 76083934
Contact en openingstijden:
Vragen? Informatie nodig? Geïnteresseerd? Of iets anders? Neem dan contact met ons op
De theetuin is geopend voor dagbesteding op maandag, woensdag en donderdag.
Wanneer je de theetuin wil bezoeken op 1 van deze dagen: neem dan vooraf even telefonisch contact op.
Op afspraak is het mogelijk om een high tea in te plannen in de tuin. Prachtige locatie met verschillende idyllische zitplekjes afhankelijk van het weer zowel binnen- als buiten).
Hou verder de website en Instagram goed in de gaten voor seizoensgebonden markten waarbij de tuin geopend is en u kunt rondkijken en onze producten, kadeaupakketten en zelf gemaakte thee kunt kopen.
Email: cynthia@implicata.nl
Telefoon: +31 6 53828545
Adres:
Benedeneind NZ 316
3405CB Benschop
Nederland

Suggesties ter verbetering ?
Wij doen ons uiterste best om met jou, je familie of naasten op een prettige manier samen te werken die aansluit bij jouw wensen en verwachtingen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Als zo’n situatie zich voordoet , stuur ons dan een mailtje of bel ons op, dan gaan we met elkaar in gesprek om te kijken wat we kunnen doen om de situatie op te lossen en de ontevredenheid weg te nemen
Mocht je toch echt een klacht in willen dienen, dan kan dat.
Neem dan contact op met Rob de Munck door een e-mail te sturen aan rob@implicata.nl en vraag om het toezenden van een klachtenformulier. Wanneer je het zelf lastig vindt om een klacht in te dienen, vraag hier dan hulp bij van iemand die je vertrouwt.
Zodra we de ingevulde klacht hebben ontvangen, nemen we deze zo spoedig als mogelijk in behandeling en geven we in ieder geval binnen 24 uur een eerste reactie.
Vervolgens plannen we een persoonlijke afspraak om met elkaar te kijken of we in een gesprek de klacht kunnen oplossen.
Wanneer we er samen niet uitkomen hebben we de mogelijkheid om gebruik te maken van een onafhankelijke klachtenbemiddelaar met een juridische achtergrond en ervaring als ‘eigen kracht’ specialist. Deze professional zal in eerste aanleg vanuit een bemiddelende rol proberen de klacht op te lossen door een gesprek aan te gaan. Mocht ook dan een gesprek onvoldoende blijken , dan kan gevraagd worden de klacht juridisch te beoordelen met een bindend advies voor beide partijen.
Suggesties ter verbetering ?
Wij doen ons uiterste best om met jou, je familie of naasten op een prettige manier samen te werken die aansluit bij jouw wensen en verwachtingen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Als zo’n situatie zich voordoet , stuur ons dan een mailtje of bel ons op, dan gaan we met elkaar in gesprek om te kijken wat we kunnen doen om de situatie op te lossen en de ontevredenheid weg te nemen
Mocht je toch echt een klacht in willen dienen, dan kan dat.
Neem dan contact op met Rob de Munck door een e-mail te sturen aan rob@implicata.nl en vraag om het toezenden van een klachtenformulier. Wanneer je het zelf lastig vindt om een klacht in te dienen, vraag hier dan hulp bij van iemand die je vertrouwt.
Zodra we de ingevulde klacht hebben ontvangen, nemen we deze zo spoedig als mogelijk in behandeling en geven we in ieder geval binnen 24 uur een eerste reactie.
Vervolgens plannen we een persoonlijke afspraak om met elkaar te kijken of we in een gesprek de klacht kunnen oplossen.
Wanneer we er samen niet uitkomen hebben we de mogelijkheid om gebruik te maken van een onafhankelijke klachtenbemiddelaar met een juridische achtergrond en ervaring als ‘eigen kracht’ specialist.
Deze professional zal in eerste aanleg vanuit een bemiddelende rol proberen de klacht op te lossen door een gesprek aan te gaan. Mocht ook dan een gesprek onvoldoende blijken , dan kan gevraagd worden de klacht juridisch te beoordelen met een bindend advies voor beide partijen.
Volg ons leuke initiatief op Instagram!
Met regelmaat plaatsen we leuke/ korte berichtjes over de belevenissen
en voortgang van onze theetuin.
Volg ons leuke initiatief op Instagram!
Met regelmaat plaatsen we leuke/ korte berichtjes over de belevenissen
en voortgang van onze theetuin.