Contact & openingstijden:

Vragen? Informatie nodig? Geïnteresseerd? Of iets anders? Neem dan contact met ons op of stuur ons een e-mail.

De theetuin is open op zaterdagen in de maanden mei, juni en augustus van 11.00 uur – 16.00 uur.
Van harte welkom voor thee, koffie met een gebakje..
Tevens gelegenheid om door de theetuin te wandelen , te genieten van de natuur en een kijkje te nemen in de kas.

Op maandag, woensdag en vrijdag zijn we met deelnemers en vrijwilligers op locatie bezig met onze dagbesteding.

Altijd welkom om even te komen kijken (je ziet dat we open zijn aan de banners bij de ingang) en vanzelfsprekend schenken we dan ook een kopje thee of koffie.
Op aanvraag organiseren we een high tea op locatie, evenals een high tea ’to go’ . Leuk als teamuitje of als uitstapje met familie en/of vrienden.
16 juli t/m 3 augustus zijn we gesloten

Adres:

Benedeneind NZ 316

3405CB Benschop

Nederland

Contact en openingstijden:

Vragen? Informatie nodig? Geïnteresseerd? Of iets anders? Neem dan contact met ons op of stuur ons een e-mail

De theetuin is open op zaterdagen in de maanden mei , juni en augustus  van 11.00 uur – 16.00 uur.
Van harte welkom voor thee, koffie met een gebakje..
Tevens gelegenheid om door de theetuin te wandelen , te genieten van de natuur en een kijkje te nemen in de kas.

Op maandag, woensdag en vrijdag zijn we met deelnemers en vrijwilligers op locatie bezig met onze dagbesteding.

Altijd welkom om even te komen kijken (je ziet dat we open zijn aan de banners bij de ingang) en vanzelfsprekend schenken we dan ook een kopje thee of koffie.
Op aanvraag organiseren we een high tea op locatie, evenals een high tea ’to go’ . Leuk als teamuitje of als uitstapje met familie en/of vrienden.
16 juli t/m 3 augustus zijn we gesloten

Adres:

Benedeneind NZ 316

3405CB Benschop

Nederland

Open

Suggesties ter verbetering ?

Wij doen ons uiterste best om met jou, je familie of naasten op een prettige manier samen te werken die aansluit bij jouw wensen en verwachtingen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Als zo’n situatie zich voordoet , stuur ons dan een mailtje of bel ons op, dan gaan we met elkaar in gesprek om te kijken wat we kunnen doen om de situatie op te lossen en de ontevredenheid weg te nemen

Mocht je toch echt een klacht in willen dienen, dan kan dat.

Neem dan contact op met Rob de Munck door een e-mail te sturen aan rob@implicata.nl en vraag om het toezenden van een klachtenformulier. Wanneer je het zelf lastig vindt om een klacht in te dienen, vraag hier dan hulp bij van iemand die je vertrouwt.

Zodra we de ingevulde klacht hebben ontvangen, nemen we deze zo spoedig als mogelijk in behandeling en geven we in ieder geval binnen 24 uur een eerste reactie.

Vervolgens plannen we een persoonlijke afspraak om met elkaar te kijken of we in een gesprek de klacht kunnen oplossen.

Wanneer we er samen niet uitkomen hebben we de mogelijkheid om gebruik te maken van een onafhankelijke klachtenbemiddelaar met een juridische achtergrond en ervaring als ‘eigen kracht’ specialist. Deze professional zal in eerste aanleg vanuit een bemiddelende rol proberen de klacht op te lossen door een gesprek aan te gaan. Mocht ook dan een gesprek onvoldoende blijken , dan kan gevraagd worden de klacht juridisch te beoordelen met een bindend advies voor beide partijen.

Suggesties ter verbetering ?

Wij doen ons uiterste best om met jou, je familie of naasten op een prettige manier samen te werken die aansluit bij jouw wensen en verwachtingen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Als zo’n situatie zich voordoet , stuur ons dan een mailtje of bel ons op, dan gaan we met elkaar in gesprek om te kijken wat we kunnen doen om de situatie op te lossen en de ontevredenheid weg te nemen

Mocht je toch echt een klacht in willen dienen, dan kan dat.

Neem dan contact op met Rob de Munck door een e-mail te sturen aan rob@implicata.nl en vraag om het toezenden van een klachtenformulier. Wanneer je het zelf lastig vindt om een klacht in te dienen, vraag hier dan hulp bij van iemand die je vertrouwt.

Zodra we de ingevulde klacht hebben ontvangen, nemen we deze zo spoedig als mogelijk in behandeling en geven we in ieder geval binnen 24 uur een eerste reactie.

Vervolgens plannen we een persoonlijke afspraak om met elkaar te kijken of we in een gesprek de klacht kunnen oplossen.

Wanneer we er samen niet uitkomen hebben we de mogelijkheid om gebruik te maken van een onafhankelijke klachtenbemiddelaar met een juridische achtergrond en ervaring als ‘eigen kracht’ specialist.

Deze professional zal in eerste aanleg vanuit een bemiddelende rol proberen de klacht op te lossen door een gesprek aan te gaan. Mocht ook dan een gesprek onvoldoende blijken , dan kan gevraagd worden de klacht juridisch te beoordelen met een bindend advies voor beide partijen.

Volg ons leuke initiatief op Instagram!

Met regelmaat plaatsen we leuke/ korte berichtjes over de belevenissen
en voortgang van onze theetuin.

Volg ons leuke initiatief op Instagram!

Met regelmaat plaatsen we leuke/ korte berichtjes over de belevenissen
en voortgang van onze theetuin.